6. nap Vrsar - (Porec) - (Novigrad) - Borozija

| Címkék: porec vrsar novigrad borozija |

2010. augsztus 10. 55km, 3:40, 14,9km/h AV, 48,4km/h MX, 720 cal Délelőtt 10 körül csak sikerült elhagyni ezt a földi paradicsomot. Erre a napra városnézést találtunk ki, Porec és Novigrad közbeiktatásával. Szó volt még Umagról is, de undorítóan teli van nyomva kaszinókkal a…

4. nap Pula - Vrsar

| Címkék: pula vodnjan fazana limski kanal vrsar |

2010. augusztus 8. 50km, 2:54, 17,2km/h AV, 47,6km/h MX, 702,6cal Mint az adatokból látható, aznap az addig megszokottnál kevesebbet hegymásztunk. Induláskor legalább is azt hittük, hogy így lesz. A maximális sebesség persze árulkodik :) . Szóval, most sikerült 9 órakor elindulni…

3. nap Rabac - Pula

| Címkék: pula rabac |

2010. augsztus 7. 71,6km, 4:50, 14,7km/h AV, 44,9km/h MX, 105,8cal Dél lett, mire sikerült összekészülődni és kifizetni a szállást. Aztán szépen bekapcsoltuk a 2-2-es fokozatot, majd később az 1-akárhanyasat is, és szépen lassan másztunk felfelé a csíkon. A térkép 5 km-t ír,…

2. nap Preluk (Rijeka) - (Opatija) - (Labin) - Rabac

| Címkék: opatija labin rabac 66 os út |

2010. augusztus 6. 57km, 3:49, 14,9km AV, 48,2km/h MX, 806,2cal Tisztelt Hölgyek és Urak, ez már kő kemény kerós nap volt. Igazi fincsi hegymászással. Elindulni persze csak olyan 11 órakor sikerült (miután a Ljubjanából velünk tartó Mantis is kibújt a sátorból), meg utána még…

1. nap Ljubljana belvárosa, kerékpáros infra, majd le vonattal Riejkába

| Címkék: vonat belváros kerékpárút ljubljana camping rijeka |

2010. augusztus 5. 5+x+10km Sátorban eltöltött első éjszaka után élvezetes az ébredés. Meleg víz is volt a tusolóban, szóval cucc ismét fel, fizetés, és olyan fél 12-kor sikerült is elindulni a belváros irányába. Nos, akkor Ljubljana kerékpárúthálózatáról. Először is: ez…

0. nap Budapest - Ljubljana (vonat)

| Címkék: vonat ljubljana camping |

2010. augusztus 4. 5km Mint már az előzetesből is látni lehetett, vonattal utaztunk ki Ljubljanába. Azon belül is a nálunk "nemzetközi gyorsvonatként" (Várpalotán is megáll, így kaptunk némi rátotthúst, varrókészletet, gyorskötözőt és csavarokat útravalóul :) ),…