2011 mérlegen

| |

Tisztelt Hölgyek és Urak,
miután Atomboy már 5000km-t meghaladó teljesítményről számolt be a minap, ideje nekem is előhozakodnom a számokkal. Nos jelentem, összeadtam a blogon lévő kilométereket (hozzáadva a két, még be nem fejezett posztot is a Breaverfieldalleycat és az Ember a gáton idei kiadásáról). Aaaand the wineeeer isss: 1580km!! Vagy több, illetve kevesebb. Valószínűleg több, mert meglehetősen rednszeresen ingáztam a Szeged-Vásárhely-Orosháza vonalon és nem akartam kiidegelni a nyájas olvasót a 600. ilyen témájú poszttal - pedig a legutóbbi, óraátállítós fötrés megérne egy misét, amikor Cabernet Franc kósolóra kellett beérnem 5 órára Szegedre, ergó az óra egészes vonatot Vásárhely Népkerten úgy sikerült elérni, hogy húsz perccel előtte értem be abba a faluba, vettem fel pénzt, és a sorompó már le volt csukva, amikor befordultam az állomás utcájába. Aztán a vonaton derült ki, hogy egy órával korábban vagyunk - ÉS ÉN NEM ÁLLTAM MEG EGY ÓRÁVAL KORÁBBAN AZ ÚT SZÉLÉN ROSKADÁSIG KÉKLŐ KÖKÉNYBOKOR MELLETT. De volt olyan is, amikor megállás nélkül nyomtam le Cobrítával ezt a távot.
No, és még néhány szó az idei tervekről: akarok havasat, de ez sajnos nem rajtam múlik :(((( , akarok hegyeset-Bükköset, mert 8 éve lesz a 2004-es NAAGY túrának, ami már majdnem 10 év, ráadásul a Northern Lady is 3 éve volt. Ráadásul most van közvetlen vonat Szeged és Miskolc között a Campus expressz révén péntekenként - tehát legkésőbb tavasszal meg kell látogatni ismét hazánk egyik legszebb domborulatát. Emellett lesz sok pusztai mászódás, megnézzük Ásotthalom térségét, illetve sor kerül egy "Hegyi Egér" nevű titkos mozzanatra is.
Most pedig muzsika:     

A bejegyzés trackback címe:

https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr303520492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása