Futárkodtam - "Wherever I may roam"

| Címkék: hódmezővásárhely szeged 47 |

Ma futárkodtam egyet: szerződést kellett aláiratni Vásárhelyen. Fél 1-kor indultam a városból, 1-re kiértem a 47-esig. Ott éppen ment a tüntetés az M43 ki nem fizetett alvállalkozói részéről (szégyen, hogy még mindig nem sikerült ezt rendezni!), onnantól diszkrét szembeszél. Hídnál kicsit pihentem, a túloldalon lelassított a lyukas szervízút. Utána már lehetett neki parkettázni rendesen, 13:50-re értem el Népkertet, 55-re meg ott voltam az alírás helyszínén. Egészkor indultam vissza, volt pár csepp eső, de megálltam inni a népkerti állomáson. Ismét oldalszélben lehetett hozni a 30-as utazót. A kakaóscsigánál volt pár csepp eső, így tovább növeltem a tempót. Hídnál jó irányból fújt most a szél, így csak az M43 felüljárónál kellett lassítanom (addigra megszűnt a lezárás). Városon belül kissé lazábbra vettem, 15:11-kor az asztalon volt a papír.

A túra célja emellett az is volt, hogy elmulasszam a masszív izomlázat, amit a tegnapi teremfoci okozott. Hülyegyerek módjára föl-alá rohangáltam egy órán át, míg a többiek olykor ügyesen cseréltek. De tök jóóó volt :D

És mit hallgattam visszafelé (hátszél, 3-8-as, ilyesmi)? Hát persze, hogy Metallicától a Wherever I May Roam

A bejegyzés trackback címe:

https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr262133733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása