oFFtopiC! - Metallica Budapest 2010. május 14. 21:00-23:15

| Címkék: muzsika metallica |

Ögyéb hiányában következzék itt az élménybeszámoló - kerós túrákon úgyis ők a sláger :)

That was BIIIIIIG!!!

Én kb ilyesmit vártam, amikor az árzsítás t+20. percében némi sorbaállás után megvettem a két kis jegyemet a színpad elé.

Az előzenekarok jók voltak, hörgősmetálra is lehetett fejet rázogatni (hajból nincs túl sok :P ), Volbeates srácok naggyon precízek - igazi rockabilly rongyláb-mozgás :D

Metallica:

Öregre szétivott-szívott tatterek, akik még ezek után is úgy nyomják neki, hogy ihaj! Jól van, mellé megy olykor, de kit érdekel?! Precízéknek ott a stúdiófelvétel. A dobos meg már a friscói szimfónikus koncerten is úgy nézett ki, mint aki a halálán van - de végül is ő kemény fizikai munkát végzett :D Piró-fény épp elég volt, még csak az kéne, hogy kirántotthúst főzzenek tartárral a basszusgitár hamvain. Sajátos élmény volt, hogy az ember a tüdejével és a kézszőrével is képes érezni a lábdobot. Elsőre fura, de miután megszűnt a lökdösődés és lehetett végre kellemesen csápolni-énekelni-fejet rázni, onnantól már az ember csak a művészetre figyelt :) .  

Közönség:

Kevés volt az igazi kaffer rocker létforma. Volt valami Bismarck-szakállas izé, aki próbálkozott hangulattal - de ő meg rém szánalmas volt a hülye családjával egyetemben. Szóval már akkor lehidaltam, amikor azt látom, hogy másznak be a plázanyányós életképtelen hörcsögök a tiszacipőben Front of Stage és képesek faarccal végignézni az egész koncertet. Az acélbetétes bakancs ma már kiment a divatból (nem rugdosódós célzattal - ahányszor nekem már ráugrottak a lábamra...)?! A küzdőtér meg küzdőtér. Ez életem első Metallica koncertje, eddig max Zsolti a békára csápoltam meg Russkajára (meg még sok másra is), de még a szegedi Jate pincében nyomott Belga koncerten is nagyobb volt az ugrabugra, mint itt. Időnként volt valami nyösztetés előre-hátra, az mondjuk tök felesleges. De az ugrálás-csápolás is kikopott?! 

Albumok:

Nekem még nem sikerült olyan Metallica albumot találni, ami ne tetszett volna. Ezen nőttem fel jóformán. Oké, St Angernél elsőre, másodjára és hamradjára is felmerült az "ez mi a rák?" érzése, de tekintve az album készítésének körülményeit, ja. Illetve volt olyan hangulatom később, hogy úgy már tetszett. Some Kind of Monstert hiányoltam is :( . Death Magentic sokkal szerethetőbb, End of Line, All Nightmare Long, Day that Never Comes amire már számtlanszor tomboltam, benne vannak a kedvenc kerózós zenék között (hogyan érjük el 10km-re lévő kompot kellően rövid idő alatt :D)

Szervezés:

Befelé okés volt, Tibiék jól nyomták a face control-t, kifelé túl sok volt a szűk keresztmetszet ekkora tömegnek. BKV-nak meg letörik a keze egy éjféli metrót indítani. Helyette legyen inkább dugó. :P

Összegzés:

Metallica okés, a közönség egy része meg valóban a potykahaknádi búcsuba való Chrystal tátika színpad elé :P Mikor jönnek legközelebb??????  

Egy sokkal hozzáértőbb kritika

(u.i.: szándékosan nem teszek "more"-t a forráskódba, ennyit igazán megérdemel a Zenekar :) ) 

A bejegyzés trackback címe:

https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr72006367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása