Hi People of the Darkness!
Na, ma mentem ezen a csodás traktorosházi kerékpárosgázoló infrastruktúrán. Hát gyerekek, a szegedi városvezetésnek meg kell tiltani az orosházi légtérbe történő belépést, mert még átragad rájuk az itt súlyosan látható kreatív hülyeség. Is.
Holnap délután gurulunk vissza Szegedre, de egyszer tényleg érdmes lenne MK kihelyezett szörnyülködést tartani.
Első gyöngyszem, Huba utca. Osztott járda (szóval lehet az úton menni végső soron, mert tábla se tiltja), ahol nincs felfestés, hogy melyik melyik oldal. Ergo gyalogosok és kerósok a csík összes létező oldalán. Ami mondjuk jó megoldásnak tűnik, hogy legalább a buszmegálló mögött vezették el a kerósokat, tehát valamiféle homályos szándék megvolt. Jobb horog veszélye itt abból a szempontból gyenge, mert az egyetlen kereszteződést lámpa irányítja (persze ez sem hülyebiztos, de azért a szándék megvan).
A legjobban sikerült rész után következzék a Rákóczi út. Térkőből, ami a Főfasor mintájára szépen mozog. Cobríta ehhez a problémához túl robosztus, de amúgy mindenki ezért anyázik a legjobban. Maga a rusnyaság "kerékpárút" tábla alatt fut, ergo a bazi széles úttest mellette restricted area for bikers, which means Wunderscheisse. Sok kis utca jobbról, az átvezetések felfestései szépen lekoptak (biztos itt is ugyanazzal a tartós festékkel dolgoznak, mint Szegeden), de az autósok elég óvatosan közelíteik meg a darálót. A susnyát (=szép bokrok, egynáyriak és évelők) a kereszteződések előtt egész takarosan leirtották, maga a kerékpárút pedig olyan böhöm széles, hogy még a rákolbászoló gyalogosok is elfértek (nem kellett rájuk sündörögni - sün dörögni).
A kijelölt gyalogosátkelőknél persze érdekes a helyzet, mivel a keróút épp előttük halad, azaz a gyalogoknak valami úton-módon át kell szökellnie a kerekezők között, hogy utána az autósok is megálljanak neki (jobb lett volna, ha a keróútra is tesznek egy zebrát, vagy mittomén, így nagyon gáz). A templomoknál már a dolog igazi velős mészárlásba torkollik, Csillagnál előbb kerós darál gyalogost, majd autós darál gyalogost, ami végül a Táncsics útnál összfegyverenemi dagonyába (mindenki üt mindenkit) torkollik.
Szóval, behajtani csak 30 mm-es kaliber fölött, minden energiát a pajzsokra.
A szándék persze megvan, mert a Táncsics útnál - hosszú évszázados ígérgetés után - lámpás kereszteződést telepítettek, de ezt még nem láttam működés közben.
Szerintem a tökéletes példája annak, hogy miként lehet egy eddig jól működő rendszerbe sok pénzt beleölni úgy, hogy az tényleg rendgeteg konfliktust generáljon...
A bejegyzés trackback címe:
https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr231186886
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.