Takarítottuk a Belvárosi híd kerósávját

| Címkék: critical mass belvárosi híd |

Miután nem akaródzott nyárig várni arra, hogy valaki letakarítsa az apró kővel és trutymóval alaposan megpakolt kerósávot Újszeged felé, így vasárnap erőt vettem magamon és kimentem Dovának segíteni lapátmanageri minőségben. A nap sütött, mi CM-sárga mellényben voltunk, én meg kómás voltam az éjszakai Matlabos műszak után :P
Összefoglaló a szegedbicajon és Atom CM blogján. Itt meg a képek.
És aláfestő muzsikaként következzék a lobotomizáló 16 tonna fekete szén: 

A bejegyzés trackback címe:

https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr512576770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myronman 2011.01.11. 22:24:49

Szép munka volt :-) Gratulálok

szegedbicaj 2011.01.11. 23:22:06

Másnap elmentem arra, a fekete szutokhalom kicsit kifakult, és összement, már csak egy kisebb homokrakásra emlékeztett.
Sic transit gloria mundi.
A túloldal ugyanolyan undi
maradt.

CSI

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2011.01.11. 23:30:52

Lapátmanageri minőségemben köszönöm a köszönetet :)
Igazából nem az volt a gáz, hogy azt a gányt oda kellett szutymákolni a rondellára rondálkodni. Az sokkal viccesebb volt, hogy amikor előző este "Megyek!"-et nyomtam, még nem sejtettem, hogy bőven el fogok számolgatni kettőig - vagy fél háromig. Így a reggel kb. úgy kezdődött, hogy telefonba "őőő Dova biztos megyünk? na akkor én is kelek". Szóval olyan negyed órás késéssel oda is szivárogtam munkavégezni. Aztán persze a munka építő-gyógyító hatásának hála elmúlt a pénteki izomláz is (10 perces sprint Szentháromságtól a Mars térig a Nagykörúton, hogy elérjem a Syrah kóstolóra vivő buszt). A jobb térdemben meg a novemberi létrás repülős óta rendetlenkedett kizárólag lépcsőmászáskor valami szalag vagy egyéb porcogó. Na azok is rendben vannak azóta.
süti beállítások módosítása