Könnyed esti tekerés

| Címkék: kerékpár algyői ipari utak |

Az idei tavasz eléggé a lustulásról szólt - ami főleg kontrasztos a szorgos tél után :) . Így aztán Lacibácsi péntek 13-án megmutatta, hogyan is értelmezi Ő az "Antihurka tréninget". Hát, mit mondjak, úgy végig lettem zavarva Cobrítán padlógázzal a Szeged-Kübekháza-Makó-Tápé körön, hogy valósággal megörültem, amikor kiterülhettem a Tisza partján a kompra várva. Vasárnap nem volt mit tenni: Lidércre fel, és megmutattam: igen is meg lehet szorongatni a vonatot Szeged-Orosháza között. Jófajta hátszéllel sikerült összehozni a 31km/h-s átlagot odafelé (a lakott területeken kívül 36-38km/h volt az utazó), visszafelé a préripálya fátlan részén meg 26-28km/h széllel szemben. Majd az Orosházán a Lidérc vázára szigszallagozott palacsintát fogyasztottam el vacogva a vásárhelyi állomáson vonatra várva - hirtelen nagyon lehűlt az idő és egy jókora esőfelhő ácsorgott Szeged irányába...

Ezek után tegnap estig kellett várnom, hogy végre ismét valami közöm legyen az aszfalt kellemesebbik részéhez: íme a várva várt algyői ipari utas kör rajza:


Nagyobb térképre váltás

Mert persze olyan könnyű kigondolni, hogy júj, majd munka után este kiugrok egy körre, csak aztán már nyolc körül tamtamoznak is a giliszták, meg csattognak a villámok, meg egyéb lustusz kitekattusz. Ámde tegnap sikerült, minek következtében végigpirítottam a Rakparton, majd a Felsőtiszaparton. Majd Tápén. Ezt követően az utolsó pillanatban kikerültem az út szélén kérődző páros ujjú patást. Majd fel az M43-asig, rá az autópályával párhuzamosan futó MOL szervízútra a Híd felé. Itt mondjuk idővel kénytelen voltam visszafordulni, mert a távolban valami kamiont pakoltak jókora dolgokkal és épp nem voltam nyitott a kommunikációra. Szóval visszavált, megfordul, padlógáz, váltó fülét visszahajt vázzal párhuzamos állásba, utazási 32km/h-t felvesz. A biztonság kedvéért elmentem a telefontorony irányába is, majd ráfordultam a csoffadtabb kis szervízútra, ami vissza vitt Tápéra. A kecske még mindig az úton mélázott. Majd végig a rakparton. Addigra már teljesen besötétedett, és meg a végére értem a Karib tenger kalózai 2 zenei anyagának. Hát igen, a muzsika élvezetére a legmegfelelőbb hely a kerékpár. A koncert helyszíne után...  

Összességében 28km, 31km/h-s átlaggal.  

A bejegyzés trackback címe:

https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr572934343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegaaa 2011.06.15. 14:12:48

és még hogy nem érdekelnek az adatok, csak maga a tekerés:)

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2011.06.15. 14:19:48

@Vegaaa: jogos :)
Ha nem kéne folyton átskálázni a Cobra és Lidérc között a gyors és lassú tempókat, akkor kevésbé lenne zavaró a dolog. Ellenben mostanság Cobrán csak akkor van óra, ha valóban hosszabb távon tekerek, egyébként az útitárs mér. Így nem azon bosszankodom, hogy csak 27-tel szütymögök, miközben Lidércen annál lassabb tempó nincs is.
Más kérdés, hogy a most pénteki túra során cseppet sem zavart a volna végig ez a lassú 27-es tempó...
süti beállítások módosítása