Bicycle Repairman

| Címkék: bicycle repairman |

Imiék délután jelezték, hogy itt már csak egy ember segíthet rajtuk (gy.k.: Bicycle Repairman), tipliztem kifelé a Felsőtiszaparton (előtte persze átöltöztem :D ), mikor is Novotelnél megelőztem egy országútis srácot (piros outi, vázon váltós típus). Először az lett volna, hogy beülök mögé, de annyit tetvészkedett a kigyorsítással, hogy nem bírtam ki, csak rá csaptam arra a 8-asra (belső kényszer). No, Bertalan híd felé ugyebár emelkedik is az út, meg ratyisabb is, a szél is szembe fújt, kezd dögleni az ember. Hetesbe vissza, hátha beelőz a srác és beülhetek üdülni. Hát, nem jött össze, tizesek mellett meg már ismét volt kraft, szóval a srác bent vonatozott mögöttem egészen addig, amíg Tápéban (a komp mellett nem sokkal) össze nem szedtem Imiéket :) . Szóval asszem le lettem lejmolva, bár soha rosszabbat :D . Végső soron megtiszteltetés, ha oútis ül be MTB mögé, mert egyszer már jártunk hasonlóan Szeged és Zsombó között, amikor srác csak úgy ránk cuppant. A szél akkor is szembefújt, nekem meg történetesen akkor is "beledobom a kardot a Holdba" hangulatom volt. 

Ja, Imi aztán mondjuk megszívta, mert hiába mentem ki hozzájuk, kúpos végű 14-es csavarokkal volt rögzítve a hátsó kereke. Oszt nekem meg volt 15-ös villás kulcsom, meg 14-es és 16-os racsnis kulcsom. Így aztán három pumpálással eltekertünk Boriszhoz, aki megadóan megengedte, hogy a műhelyében megjavítsam az Imre gépét (még kezet is moshattam :D ). Aztán remélem, jól raktam össze mindent, mert legutóbb a Szeged-Szekszárd túrán, 2006-ban kaptam defektet hátul és kellett csavarkulcsoznom szemerkélő esőben a tehenek mellett a kútvölgyi határban. Meg persze a múltkor Pest felé a Robertos első kerekét, de az első kerék volt, nem hátsó, a hátsót meg utálom. Amióta meg technológiát váltva gyorszáras cuccaim vannak, azóta egyszer nyitottam az egész technikát - amikor pár hónapja kicseréltem végre a szanaszéjjel kopott hátsó külsőmet.
Bicycle Repairman

A bejegyzés trackback címe:

https://midnight-rider.blog.hu/api/trackback/id/tr362133754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása